Dagsarkiv: 28 december, 2008

Prova på Middagsfrid

Exempel på en leverans från middagsfrid

Exempel på en leverans från middagsfrid

Nu som jag har blivit mattaliban har jag börjat leta efter nya råvaror. Det finns fler företag som gör hemkörning av olika grönsaks och fruktlådor, till exempen Ekolådan och Årstiderna. En bra grej, men kött, fisk eller fågel återstår samt idéen om vad man ska göra av råvarorna. Varför inte ta det ett snäpp längre?Få ekologiska varor till fyra middager i veckan  levererad på dörren 🙂 Nästan för bra för att vara sant. Middagsfrid heter företaget. Och jag tänker prova på när jag kommer tillbaks till Stockholm. 875 sek i veckan, kan jag leva med. Fyra middager för fyra personer är lagom, så blir det över till lunchlådor. Jag har börjat prenumerera från vecka 2. Spännande.

3 kommentarer

Under Mat