A Camp live från nya skivan


A Camps Nina Persson sjunger för SvDs anställda

A Camps Nina Persson sjunger för SvDs anställda

Vilken cool start på dagen. A Camp spelade live från sin nya skiva på jobbet i dag. Nina Persson är tuff, jag gillar henne. Jag skulle kunna tänka mig att vara Nina Persson för en dag, kunne sjunga, bo i New York och vara ur snygg, inte dumt. På onsdag kommer nya skivan, den ska jag köpa. Det säger en hel del om dagen spelning, det är inte ofta jag skaffar musik.
På SvD.se kan du se upptag från framträdandet, klicka här.

3 kommentarer

Under Kultur&nöje

3 svar till “A Camp live från nya skivan

  1. Coolt! Synd att jag låg däckad i influensa (och ligger däckad) – annars hade det varit en häftig upplevelse.

  2. kjerstimalene

    Tråkigt. Krya på dig

  3. Anna

    Wow….jag har köpt skivan, den är hur bra som helst.

Lämna en kommentar